Halloween op Martha Somers

Lyceum Martha Somers

Halloween op Martha Somers

LMS kleurde oranjebruin voor de jaarlijkse Halloweenavond op 30 oktober. Deze derde editie bewees eens te meer de enorme populariteit van het evenement bij leerlingen en oud-leerlingen. Niet elke dag immers zijn de geesten zichtbaar die door het oude schoolgebouw zwerven met spinnen, vleermuizen en pompoenen als vaste rekwisieten. Met Halloween trekken ze hun witte plunje of geraamte aan om door de klassen te spoken. Dit jaar waren vooral de slachtoffers van dhr Hoste, mevr De Wulf, mevr Judels, mevr Devoghelaere  en dhr Neven actief, bezweken onder de stapel gedragsfiches, gedood met een houten wereldbol of getroffen door een agressief computervirus.  De zesdejaars gidsten de tocht door het geestenrijk. Vooral de gek geworden clowns deden de bezoekers rillen en gillen. De slotfilm Cabin in the woods riep dan weer herinneringen op aan de nachtmerries van de tweedejaars tijdens de GWP-week in Oteppe. De griezelsfeer zat er goed in, ook buiten de school in de Bockstaelwijk waar de pompoensoep dreigde over te koken.

Kalender

Lyceum Martha Somers Karel Bogaerdstraat 4, 1020 Brussel - 02/474.06.00 - info@lyceummarthasomers.be - http;//lms.smartschool.be